afscheid nemen bestaat dus wel

Appeltaart en muziek, een paar tranen en veel gezelligheid – het afscheid is geheel in stijl gevierd.

Een woord van dank aan de Party Planners is wel op z’n plaats!

C&W's appeltaart

Er zit 28,5 kilo in mijn koffer. Ik heb een laptop vol muziek, een boek vol Sudoku’s, de Blend en een zak DropFruitDuo’s…ik kom die 18 uur wel door morgen.

Denk even aan me rond 19:20, als mijn vliegtuig opstijgt vanaf Schiphol! En dan 18 uur later nog eens, als ik land op Nepalese bodem, mijn nieuwe thuis voor de komende 3 jaar.

Ga je me erg missen? Wil je op de hoogte blijven van alle verhalen over ‘squatty potties’, linzen en besneeuwde bergen? Heb je soms een overschot aan kaas/pepernoten/drop en weet je niet wat je ermee moet? Een paar tips.

– volg me op mijn blog. Vul je emailadres in om een mailtje te krijgen als ik een nieuwe blog post.
– ook Nepal heeft postbodes! Wil je m’n adres, laat het even weten.
– denk je: “post is zooo 1973”, mail mag ook :-) dat kan ook via de site.
– voor meer regelmatige updates, kun je de maandelijkse nieuwsbrief krijgen. Krijg je ‘m niet, wil je ‘m wel? Laat het me weten!

En voor nu: A Dios en tot ziens!

Leave a Reply

