vreemdeling

Er zijn soms van die dagen, dat je begrijpt wat Paulus bedoelde met vreemdeling zijn op deze aarde. Een prachtig woord trouwens, vreemdeling. Het Engels kan er ook wat van: aliens and strangers.

Ik zou wel eens een dag incognito willen zijn. Een halve meter korter, een donkere huid, een kurtha suruwaal en ik ben klaar.

Hoe is het ook alweer om over straat te lopen zonder dat kinderen hun Engels op je willen oefenen? Eerst is het schattig, maar na drie uur Nepali grammatica is een kudde krijsende kinderen (Hellooooo!!!) niet echt iets waar je op zit te wachten.
Of Nepali’s die je in de bus uitlachen, en denken dat je het niet door hebt. Ik ben dan wel blank, ik ben niet gek.
En waarom proberen ze altijd om je meer te laten betalen dan nodig is?

Ik neem aan dat dit het trainingskamp voor liefde & geduld is..

Leave a Reply

