een beetje druk

Ik heb 9 drafts. Alle 9 zijn halve posts, over taxichauffeurs, veldjes ploegen en de kunst van het uitstellen.

Ik ben er ooit aan begonnen, vergat halverwege wat mijn punt was en vervolgens ging de bel voor de thee of herinnerde ik me dat ik alWEER een blog aan het schrijven was terwijl ik nog huiswerk had.

En meestal heb ik gewoon zoveel in mijn hoofd dat ik wil vertellen, dat ik niet weet hoe ik dat tot een goed verhaal kan maken.

Deze post was ook al bijna een draft geworden, omdat ik de Engelse les moet voorbereiden.

La, hunchha, tot later en als je me echt eens wil spreken, maak een Skype date :-) (…inclusief het risico dat ik die vergeet, maar ik doe mijn best, echt!) (het is gewoon dat het concept van een agenda in Nepal een beetje misplaatst is)

Leave a Reply

