Memorabele tijden

De oorspronkelijke titel van deze blog was “29 juni 2010 was een memorabele dag”. Dat was het ook, maar deze blog moet over meer gaan dan dat.

Okee, eerst mijn verjaardag. Lesgeven in DTS, “lang zal ze leven” over de telefoon (2 keer!), bloemen, cadeautjes, gebed, lassi’s, mailtjes, post, smsjes, ecards…wat wil een mens nog meer.

Een nachtje in een hotel, inderdaad.

AIRCO!

EEN BAD!

Ik ben een gezegend mens :-)

Maar het zijn sowieso memorabele tijden.

Het WEE KAA is aan de gang beste mensen! En Nepal is in de ban, ik herhaal in de ban van het WK. Daarbij sta ik symbool voor Nederland. In De Winkel (je weet wel, Sahadev’s  shop) is Nederland het gesprek van de dag. Ik heb een oranje tshirt aangeschaft, zodat iedereen kan zien uit welk fantastisch land ik kom.

En verder? Er gaat een gerucht dat drie buitenlanders een poging hebben gedaan om Nepali dans te leren. Tot het bewijs op YouTube staat, kan dit echter niet worden bevestigd. Ik heb maar 1 ding te zeggen hierop. Memorabel.

Tenslotte: een Skype gesprek Nederland – Nepal. Memorabel, een beter woord is er niet voor. Ik zal een hint geven:

“Heey! Hoor je mij?”
“Ohh…nu hoor ik je! …of toch niet? Hoe is het?”
“Hallo! Hallo!”
“Met mij goed ja? Of vroeg je dat niet? Wat?”
“Wat?”
“Volgens mij hoor je me niet. Oh, of wel? Ik hoorde je net! Een beetje!”
“Wat?”

Etcetera.

3 thoughts on “Memorabele tijden

  1. Gaaaf om te horen!
    En lassi’s zijn lekker! Haha, voetbal kijken met een Indiers is ook gaaf… Alleen als NL naar de finale gaat hebben we een probleem; dan zitten we in de nachttrein van Agra naar Varanassi.
    Trouwens; ik zie uit naar die 30 graden, heeeerlijk! En ook iets minder hectiek lijkt me ook wel fijn!

  2. Hoewel dat laatste niet alleen aan de verbinding Nepal-NL lag… :

    – Ik hoor jou niet, maar jij mij volgens mij wel…
    *typt*- Oh wat raar, ik hoor jou inderdaad wel. Heb je je geluid wel aan?
    – ….oh oeps ….

    =)

Leave a Reply

