Nepali dans

Je vraagt je misschien af waarom ik over Nepali dans begin als ik net bezoek heb gehad uit NEDERLAND. Je zou verwachten dat ik daar wat over te vertellen zou hebben.

Dat heb ik ook! Maar eerst moet ik met mijn moeder skypen en een nieuwsbrief schrijven en mijn Kathmandu connecties onderhouden en de tocht naar Pokhara weer ondernemen.

Maar jullie zullen je niet vervelen, want vandaag heb ik een video voor jullie.

Nepali dans is niet makkelijk en over het algemeen zagen we er zo uit:

Maar we hebben ons best gedaan!

En voor jullie vermaak, hier een video. Enjoy :-)

One thought on “Nepali dans

Leave a Reply

