Ter Info, Over De Kommunikasie

Er zijn twee mededelingen van onze afdeling PR & Communicatie. Er is een Facebook pagina geopend genaamd ‘Ruth’s Journey’. Wordt vrienden, en lees hoe het Ruth vergaat in Nepal.

Ten tweede, kunnen wij ons goed voorstellen dat er een grote leegte is in jullie leven nu jullie ontzettend leuke en lieve zusje/dochter/vriendin/buurvrouw/crush in het verre Nepal bitterballen zit te eten. Maar misschien is niet iedereen op de hoogte van alle communicatie middelen die gebruikt kunnen worden om contact te leggen. De tijd van rooksignalen en brieven die er 3 maanden over doen zijn voorbij, lieve mensen.

SKYPE! Face to face praten, alsof je bij elkaar op de bank zit. Zoek naar ruthklapwijk en bel!

TELEFOON! Ruth is in het bezit van een mobiele telefoon, en ik weet dat het ongelofelijk klinkt, maar daar kan je naar bellen. Met jouw telefoon. Vanuit Nederland. De techniek staat voor niets! Het nummer kan je vinden op Facebook of via een MAIL – maar dat fenomeen kennen jullie wel.

Verder is er natuurlijk de PO BOX 177 in Pokhara, Nepal, waar alle fanmail en stroopwafels naar toe kunnen.

(Waarom ik ineens in de derde persoon blog, is waarschijnlijk te wijten aan een overdosis ingeademde uitlaatgassen op de ringroad van Kathmandu)

4 thoughts on “Ter Info, Over De Kommunikasie

  1. mijn theorie: die overdosis uitlaatgassen kan de aanleiding zijn dat door de overvloed aan bitterballen èn de beschikbaarheid van nederlandstaligen, een diepliggend gemis aan de oppervlakte kwam en nu door jou ervaren wordt.
    And so do I: Ruth! I miss you!!
    Een pakje is onderweg en morgen is het koninginnedag! zullen we skypen?
    liefs, veel liefs van je mam.

  2. Ook van mij komt er een pakje jouw kant op, ik vraag me wel altijd af hoe je dat soort dingen open krijgt aangezien ik ongeveer achttien meter tape gebruikt om hem enigszins vervoersbestendig te maken.
    Een grote knuffel van mij!

Leave a Reply

