12 thoughts on “If I Would Ever Write A Book…

  1. Je zúlt eens een boek schrijven! Dit zal het thema zijn: ‘Zo bent u dus geen vreemdelingen of gasten meer, maar burgers, net als de heiligen, en huisgenoten van God,gebouwd op het fundament van de apostelen en profeten, met Christus Jezus zelf als de hoeksteen.’
    En het verhaal zal gaan over alle dingen die jij en anderen tegen zijn gekomen op de weg van vreemdeling naar huisgenoot: vreemdeling zijn en huisgenoot voelen, huisgenoot zijn en vreemdeling voelen.
    En over de verhalen die je onderweg aan je medereizigers daarover vertelde.

    liefs van je mam, die met je meereist ;-)

    • Wat een fantastische titel!!
      Wel jammer dat het een beetje lang is om pakkend te zijn..
      “the visitor who became roomie”

  2. Wat je moeder zegt. ^
    En daarnaast een tweede boek, zo een die ik in bad zou lezen of op het strand, vol hilarische ervaringen over het m-zijn: koken in het buitenland, reizen, toeristen, blunders, anekdotes, cultuurverschillen.

  3. Vreemdeling en roomie…Ik ben al begonnen met aantekeningen maken! En dat gaat natuurlijk ook over twee verschillende talen leren…
    En voor boek nummer twee,over mijn Life In Nepal heb ik deze blog als uitgangspunt ;)

  4. En als je tijd over hebt nog een derde boek: ‘Hoe maak ik heerlijke, voedzame lekkernijen zonder gebruik te maken van elektriciteit en noodzakelijke ingrediënten – survival-gids’.

Leave a comment