She’s Back…

I’m sitting in my room with my feet in a bucket of water. My clothes are washed, my backpack is empty and it’s almost like I’ve never been gone. It’s almost like I didn’t walk around the Himalayas on my Converse for 10 days, visited villages, drank tea at an old lady’s house, talked to lamas (the buddhist kind, not the animals), crossed landslides, drank butter tea…

But don’t worry, there’ll be enough posts over the next coupe of days. Because why does the mukhya have seven children? How much does one cup of real Dutch filter coffee cost in the mountains? How did I spend my birthday? And why was there a bottle of apple brandy under my pillow?!

Stay tuned…

——————————————————————————

this is me, in the Himalaya. there's big mountains behind me.

——————————————————————————

Ik zit hier met mijn voeten in een emmer water. Mijn kleren zijn gewassen, mijn backpack is leeg, en het is net alsof ik helemaal niet weg ben geweest. Het is net alsof ik niet 10 dagen op mijn All Stars door de Himalaya heb gewandeld, dorpjes bezocht, thee gedronken bij een oud vrouwtje, met lama’s heb gepraat (de boeddhistische soort, niet de dieren), landslides heb overgestoken, boterthee heb gedronken….

Maar niet getreurd, er zullen genoeg posts volgen. Want waarom heeft de mukhya zeven kinderen? Hoeveel kost een kopje echte Douwe Egberts filterkoffie in de bergen? Hoe bracht ik mijn verjaardag door? En waarom lag er een fles apple brandy onder mijn kussen?!

Stay tuned…

4 thoughts on “She’s Back…

  1. Welcome back! Hoewel dat een beetje raar is, want: in Pokhara of in de Himalaya is vanaf hier gewoon allebei ver weg!
    Maar ik ben blij dat je weer in de bewoonde wereld bent, en dat je beschermd bent onderweg, en dat onze verjaardagssms aangekomen is. Én ik ben benieuwd naar je verhalen.

    • daar ben ik ook allemaal blij mee! :)
      en in feite zit ik nu ook in de Himalaya…maar dan in de ‘foot hills’. Voor mij is het ook raar want ik ga naar ‘huis’ maar dat is nog lang niet Nederland. Het is ook best lastig om 2 thuis-en te hebben ;) (wat is het meervoud van thuis? daar heb je het al…je kan er maar 1 hebben misschien)

Leave a Reply

