New Year, New Theme (and some new food)

Aan de vooravond van mijn 28e levensjaar, vond ik het tijd om mijn blog een nieuwe look te geven. Ik was gevallen voor het simplistische van de vorige layout, maar het was eigenlijk toch iets te simplitisch. Toen ik de nieuwe vond, was ik meteen om. Nog steeds vrij minimaal, maar qua vrolijkheid meer ‘Ruth’ :)

Aan de rechterkant kun je zien welke posts het meest zijn bekeken. Dit is gebaseerd op de laatste 24-48 uur, dus geen all time favorites.
Je kunt je natuurlijk ook nog aanmelden om emails te krijgen als ik een nieuwe blog plaats, en daaronder vind je het archief, om al mijn oude verhalen nog eens terug te lezen.

En nu ik erachter ben gekomen dat WordPress op ons mobiele internet wel werkt, in tegenstelling tot het draadloze netwerk, kunnen jullie weer een hogere postfrequentie verwachten in de komende tijd!

En omdat een post zonder een foto geen post is, hier een foto van ons Koreaanse feestmaal op mijn oudejaarsavond.

etennnn

6 thoughts on “New Year, New Theme (and some new food)

  1. hey ruth, je nieuwe lay-out ziet er gaaf uit! en gefeliciteerd met je verjaardag! ‘t koreaanse maaltje ziet er goed uit :-) groetjes fokko & janne-marie

    • Thanks!
      Er hangt hier al een tijdje een kaart op de koelkast die voor jullie is bestemd…hopelijk gaan we binnenkort naar het postkantoor en komt hij eindelijk jullie kant op :)

    • Maar het ware verhaal is dit: we hebben maar 4 stoelen, dus hij offerde zich op om op 2 op elkaar gestapelde krukjes te zitten. Wat een man he :)

Leave a Reply

