I Made Pesto – Now What?

I threw basil leaves, cashew nuts*, olive oil, garlic and Parmesan cheese (that’s right – Parmesan cheese. The real deal) in a blender, and pesto came out.

Then I put it in an ice cube tray so I could freeze it.

pesto

Because after 3,5 years without pesto, I simply don’t know what to do.

So what do I do? Recipes? Ideas? Let me know!

ps – actually, I did know what to do this morning. I put cheese and pesto on my home made bagel. That was the best breakfast in a long time. Yes, I wrote ‘home made bagel’. I made bagels. At home. Thank you internet.

*mam, dat hadden pijnboompitten moeten zijn. Die stierven een voortijdige dood :(

9 thoughts on “I Made Pesto – Now What?

  1. Ik wilde zeggen, op brood met kaas. Maar dat had je dus zelf al bedacht. ;)
    Verder pasta pesto (autocorrect maakt hier pestlucht van ;)) met champignons, tomaatjes en evt kip.
    Of door de pastasaus.

  2. Nahja: pesto gemaakt met cashews is zóó xenos/aldi/hema…niettemin: wel creatief van je :-) En: ik stuur nóóit meer pijnboompitten naar Nepal. Nooit meer.
    Pesto door spinazie met gehakt maakt ook een heerlijke saus voor bij de pasta!

  3. Homemade bagel. Wauw. Je wordt een Teunie! Wat ik echt lekker vind met pesto is brood: op stokbrood (laatst zelfgemaakt *schudt handen*), of tussen? in? een tosti, of met mozarella, tomaat en knoflook op een krokant broodje. Ik heb geen tosti-apparaat, dus dat is altijd geduldig wachten bij de koekenpan. :)
    Oh trouwens. Wel altijd goed je tanden checken voor je de deur uitgaat.

    • ik maak mijn toast vaak in de koekenpan (als er geen stroom is) best lekker met al die boter ;)
      en de tandencheck, dank – ik heb het belang hiervan al aan den lijve mogen ervaren.

Leave a Reply

